Фактичні витрати підприємства становлять 3963,5 тис.грн. в тому числі :
Матеріальні затрати – 267,2 тис.грн. в тому числі:
1. Придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю – 99,9 тис.грн., а саме:
- 45,0 тис. грн пальне, мастила ;
- 30,0 тис.грн. канцелярські товари та бланкова продукція;
- 8,9 тис.грн господарські товари;
- 5,7 тис.грн.будівельні матеріали;
- 10,3 тис.грн.запчастини для автомобілів.
2. Медикаменти та перев’язувальні матеріали – 165,2тис.грн.
3. Продукти харчування – 2,1 тис.грн.
4. Витрати на оплату праці – 2621,1 тис.грн. (171 ставка)
5. Відрахування на соціальні заходи – 570,6 тис.грн.
6. Амортизація –155,3 тис.грн.
7. Інші операційні витрати – 349,3 тис. грн. з них:
8.Оплата послуг – 57,4 тис. грн. (послуги банку, телефонний зв’язок, оплата інтернет послуг, охорона об’єкту, утилізація відходів, обслуговування ліфтів);
9. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 42,3 тис. грн. а саме :
- 30,7тис.грн електроенергія;
- 6,9 тис.грн водопостачання та водовідведення;
- 1,5 тис.грн. теплопостачання;
10. Медикаменти для пільгових груп населення відповідно до постанови КМУ від 17 серпня 1998 року № 1303 – 146,52 тис. грн.;
Реалізація Урядової програми «Доступні ліки» – 509,6 тис. грн.
11. Окремі заходи по реалізації державних програм, не віднесених до заходів розвитку” – 9,3 тис грн. (навчання ліфтерів).
12. Видатки на відрядження -17,4 тис.грн.
Адміністративні витрати підприємства – 577,3 тис. грн. 14,6% з них:
- Матеріальні затрати – 1,7 тис.грн.
- Витрати на оплату праці – 455,4 тис.грн. ( 28,5 ставок)
- Відрахування із заробітної плати – 93,3 тис.грн.
- Амортизація – 1,0 тис.грн.
- Інші операційні витрати – 6,0 тис. грн., з них:
– супроводження та обслуговування програмного забезпечення, послуги банку, телефонний зв’язок, оплата інтернет послуг, охорона об’єкту, обслуговування ліфтів та інше – 4,5 тис. грн;
- електроенергія – 1,0 тис.грн;
- водопостачання та водовідведення – 0,5 тис.грн;
Інші операційні витрати становлять – 17,3 тис.грн. ( відшкодування комунальних послуг за орендоване приміщення).
Капітальні видатки:
Придбано ваги лабораторні, дозатори механічні, камеру «Горяєва»– 16,9 тис грн.
Придбання ліцензії на проведення медичної практики – 1,8 тис.грн.
Всього отримано коштів в 2018 році 16502,14 тис. грн.:
Державна субвенція – 6605,9;
Кошти НСЗУ – 6036,34;
Районний бюджет – 1362,8, в тому числі на капітальні видатки – 637,1;
Бюджет міста – 700,0, з них на туберкулін – 200,0;
Бюджет сільської ради Степанецької ОТГ – 1300,0;
Бюджет сільської ради Ліплявської ОТГ – 314,1;
Бюджети сільських рад – 183,0.