Звіт про фінансово-господарську діяльність КНП «Канівський ЦПМСД» станом на 01.11.2018 р.

Фактичні витрати підприємства становлять 3963,5 тис.грн. в тому числі :

Матеріальні затрати – 267,2 тис.грн. в тому числі:

1. Придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю – 99,9 тис.грн., а саме:

  • 45,0 тис. грн пальне, мастила ;
  • 30,0 тис.грн. канцелярські товари та бланкова продукція;
  • 8,9 тис.грн господарські товари;
  • 5,7 тис.грн.будівельні матеріали;
  • 10,3 тис.грн.запчастини для автомобілів.

2. Медикаменти та перев’язувальні матеріали – 165,2тис.грн.

3. Продукти харчування – 2,1 тис.грн.

4. Витрати на оплату праці – 2621,1 тис.грн. (171 ставка)

5. Відрахування на соціальні заходи – 570,6 тис.грн.

6. Амортизація –155,3 тис.грн.

7. Інші операційні витрати – 349,3 тис. грн. з них:

8.Оплата послуг – 57,4 тис. грн. (послуги банку, телефонний зв’язок, оплата інтернет послуг, охорона об’єкту, утилізація відходів, обслуговування ліфтів);

9. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 42,3 тис. грн. а саме :

  • 30,7тис.грн електроенергія;
  • 6,9 тис.грн водопостачання та водовідведення;
  • 1,5 тис.грн. теплопостачання;

10. Медикаменти для пільгових груп населення відповідно до постанови КМУ від 17 серпня 1998 року № 1303 – 146,52 тис. грн.;

Реалізація Урядової програми «Доступні ліки» – 509,6 тис. грн.

11. Окремі заходи по реалізації державних програм, не віднесених до заходів розвитку” – 9,3 тис грн. (навчання ліфтерів).

12. Видатки на відрядження -17,4 тис.грн.

Адміністративні витрати підприємства – 577,3 тис. грн. 14,6% з них:

  1. Матеріальні затрати – 1,7 тис.грн.
  2. Витрати на оплату праці – 455,4 тис.грн. ( 28,5 ставок)
  3. Відрахування із заробітної плати – 93,3 тис.грн.
  4. Амортизація – 1,0 тис.грн.
  5. Інші операційні витрати – 6,0 тис. грн., з них:

– супроводження та обслуговування програмного забезпечення, послуги банку, телефонний зв’язок, оплата інтернет послуг, охорона об’єкту, обслуговування ліфтів та інше – 4,5 тис. грн;

  • електроенергія – 1,0 тис.грн;
  • водопостачання та водовідведення – 0,5 тис.грн;

Інші операційні витрати становлять – 17,3 тис.грн. ( відшкодування комунальних послуг за орендоване приміщення).

Капітальні видатки:

Придбано ваги лабораторні, дозатори механічні, камеру «Горяєва»– 16,9 тис грн.

Придбання ліцензії на проведення медичної практики – 1,8 тис.грн.

Всього отримано коштів в 2018 році 16502,14 тис. грн.:

Державна субвенція – 6605,9;

Кошти НСЗУ – 6036,34;

Районний бюджет – 1362,8, в тому числі на капітальні видатки – 637,1;

Бюджет міста – 700,0, з них на туберкулін – 200,0;

Бюджет сільської ради Степанецької ОТГ – 1300,0;

Бюджет сільської ради Ліплявської ОТГ – 314,1;

Бюджети сільських рад – 183,0.